Jala Brat x Buba Corelli - Ultimatum Tekst

Tone dubinom traume Ljubav ko avantura A ona k'o bura Njene oči boje Nura U sijenci blura Lice oličje glamura Usne k'o pamuk Duša hladna k'o skulptura Svaka kontura Kosa livena, tijelo Božansko Dal' je to Anđeo ovde Što krije vrala pod maskom U raskorak s' vremenom Nadomak paranoje U platnu zablude Tvoja ljubav nema ultimatum Jos pamtim datum I vrijeme na satu Kada si prvi put Rekla volim te Ti si me našla zakopanog u blatu I nakon si zapalila vatru Srcu koje samo bolu moli se Tvoja ljubav nema ultimatum Jos pamtim datum I vreme na satu Kada si prvi put Rekla volim te (eee) Ti si me našla zakopanog u blatu I nakon si upalila vatru Srcu koje samo bolu moli se (ee) Na moje boje bronzane Oči tvoje su pospane U njima se gubim Dok niz grlo meni pelin klizi Dokazala si mi da nisi ko sve ostale A osmeh? Neprocenjiv je k'o Mona Lizin Telo njeno zlatno ko produkt moje mašte Koža tvoja ko platno A soba ova k'o atelje Boje ko suze klize Svaki dodir ima značenje S' tobom nadomak krize A bez tebe sve je tlačenje Tvoja ljubav nema ultimatum Jos pamtim datum I vrijeme na satu Kada si prvi put Rekla volim te (eee) Ti si me našla zakopanog u blatu I nakon si upalila vatru Srcu koje samo bolu moli se (ee) Tvoja ljubav nema ultimatum Jos pamtim datum I vreme na satu Kada si prvi put Rekla volim te (eee) Ti si me našla zakopanog u blatu I nakon si zapalila vatru Srcu koje samo bolu moli se (ee)
Post A Comment